گیگابایت Mouse M5 را برای گیمرهای حرفه ای روانه بازار کرد

تاریخ: 1397/05/23
گیگابایت پیشرو در صنعت تجهیزات گیمینگ به تازگی یک موس قابل شخصی سازی را به بطور رسمی به خانواده محصولات رده بالای گیمینگ خود یعنی AORUS اضافه نموده است .

این موس که پیش از این در نمایشگاه کامپیوتکس اخیر در معرض نمایش قرار گرفته بود توجهات زیادی را به علت امکانات قابل شخصی سازی خود جلب کرده بود. دارا بودن سیستم تقسیم وزن قابل شخصی سازی ، مجهز بودن به سنسور قدرتمند اوپتیکال 16000DPI برای ارائه بالاترین دقت ممکن، دارا بودن کلید های سطح بالای Omron با پاسخدهی فوق العاده بالا و تضمین 50 میلیون کلیک و نورپردازی RGB قابل شخصی سازی از ویژگی های بارز این موس می باشند.

سنسور اوپتیکال با دقت واقعی DPI 16000
موس AORUS M5 که به سنسور اوپتیکال قدرتمند 16000 DPI (سنسور Pixart 3389) تجهیز شده است قابلیت ارائه 400 IPS و شتاب 50G را به ارمغان می آورد که این امر بالاترین دقت و سرعت ممکن را در مسابقات سطح بالای گیمینگ ممکن می سازد. میزان DPI این موس که با پله های 50DPI قابل تنظیم است امکان انتخاب بهترین و راحت ترین بازه ممکن را برای شما ممکن ساخته تا به بهترین تناسب ممکن بین سرعت، دقت و راحتی دست یابید.

تغییر شیوه تقسیم وزن موس به دلخواه شما

امکان شخصی سازی سیستم تقسیم وزن موس به شما اجازه میدهد تا مقادیری مانند وزن کلی موس، نسبت وزنی نقاط مختلف موس نسبت به یکدیگر و در واقع مرکز ثقل موس را نیز تغییر دهید تا به تناسب وزن دلخواه خود به جهت راحتی و کارایی بیشتر دست یابید.

کلیدهای 50 میلیون کلیکی Omron
استفاده از کلید های ژاپنی Omron به راحت ترین و بهینه ترین شیوه کلیک کردن و همچنین طول عمر بالای کلیدها یعنی بیش از 50 میلیون کلیک می انجامد.

نورپردازی اختصاصی RGB Fusion

با استفاده از موتور نرم افزاری مخصوص نورپردازی AORUS تحت عنوان RGB Fusion ، می توانید نورپردازی موس خود را تا 16.7 میلیون رنگ شخصی سازی کنید ، علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار می توانید نورپردازی تمامی محصولات AORUS خود را با یکدیگر یکپارچه کرده تا به یک نورپردازی زیبا و هماهنگ دست یابید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت AORUS مراجعه فرمایید.